Käyttöehdot
Verkkokaupan käyttö- ja toimitusehdot
Toimitusehdot
Voimassa 1.1.2022 alkaen
Verkkokauppa osoitteessa: www.solory.fi/verkkokauppa
Yrityksen nimi: Solo ry, Y-tunnus: 1600542-0
Osoite: Pieni Roobertinkatu 16 (5 krs), 00120 Helsinki, Finland
Puh. +358 (0)40 769 7100, e-mail: info@solory.fi
myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
1. Laskulla maksaminen
Käytössäsi on laskulla maksaminen, 7 pv netto. Huomioithan, että tilauksesi toimitetaan antamaasi toimitusosoitteeseen vasta kun maksusuoritus näkyy yhdistyksen Danske Bank pankkitilillä. Mikäli valitset laskulla maksamisen vaihtoehdon, toimitamme antamaasi sähköpostiosoitteeseen pdf-liitteenä tilauksesta laskun 7 pv netto maksuehdolla.
• Mikäli maksat laskulla eräpäivänä (7 pv netto) ja suoritat maksun eri pankista, on pankkiviive yleensä 1-2 arkipäivää, ennen kuin suoritus näkyy yhdistyksen Danske Bank-tilillä.
2. Pay Pal
Käytössäsi on myös PayPal-verkkomaksu, jolla voit maksaa ostoksen suoraan PayPal-tililtäsi. Jos sinulla ei ennestään ole Pay Pal-tiliä, niin perustathan ensin itsellesi ilmaisen Pay Pal tilin. Perustettuasi PayPal-tilin voit jatkossa maksaa verkko-ostoksesi Pay Palin kautta sähköpostilla, Visa-, MasterCard- ja American Express -luottokorteilla, sekä Visa Electron ja Debit-korteilla.
• Mikäli maksat PayPal-verkkomaksulla, saamme yleensä tiedon maksusuorituksesta välittömästi ja voimme näin toimia nopeammin eli aloittaa tilauksesi käsittelyn lähes samantien.
Jos maksat tilauksen PayPal-verkkopalvelun kautta näkyy tilauksen vahvistusviestissä sekä maksutositteessa maksutapana: Maksutapa: PayPal.
Lisää tietoa PayPal-verkkomaksupalvelusta löytyy täältä
Selvitämme parhaillaan Paytrail-maksupalveluiden liittämistä Solo ry:n verkkokauppaan. Tästä tiedotetaan erikseen.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää ajantasalla ja toimivan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Toimitustavat ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla valittuasi sinulle sopivimman maksu- ja toimitustavan.
Toimitamme fyysisten CD-levyjen tilaukset postitse (kirjeenä tai postipakettina) kirjaamattomana toimituksena. Jos tilaat digituotteen (mp3 download) toimitamme sinulle tuotteen erillisenä sähköpostiviestinä, jossa on latauslinkki mp3-download tuotteeseen (ladattava zip-liite) tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Kumassakin tapauksessa posti-, toimitus- ja käsittelykulut sisältyvät tilauksen hintaan!
Toimitusaika
Yleisimmät (fyysisten CD-tuotteiden) toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja tilauksen maksusuorituksen saatuamme toimitustavasta riippuen keskimäärin 7 päivää. Postitamme sisällön 1-2 arkipäivän kuluessa siitä kun maksusuoritus näkyy tilillämme (otathan mahdollisen pankkiviiveen huomioon).
Digituotteet (mp3 download) pyritään käsittelemään maksusuorituksen saatuamme ja toimittamaan asiakkaalle sähköpostilla 48 tunnin sisään. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@solory tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Fyysinen tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.
Palautusosoite:
Solo ry
00120 Helsinki, Finland
Pieni Roobertinkatu 16 A (5 krs)
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme alkuperäisen lähetyksen /tilauksen koko maksun.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.